Ve čtvrti El Vidigal v Rio de Janeiru žijí tři přátelé – Dílson, Dadá a Denis. Kromě přátelství je spojuje zájem o herectví. Snímek zachycuje zážitky z jejich života, sny, naděje, tajná přání. Vzhledem k ekonomické situaci mohou stejně jako spousty dalších Brazilců o některých věcech jen snít.
Ve čtvrti El Vidigal v Rio de Janeiru žijí tři přátelé – Dílson, Dadá a Denis. Kromě přátelství je spojuje zájem o herectví. Dělí se s námi o zážitky ze svého života, o své sny, naděje a přání. Vzhledem k ekonomické situaci mohou stejně jako spousty dalších Brazilců o některých věcech jen snít. Snímek Dadá vyhrál cenu ABD „ and“ C za nejlepší film na 11. přehlídce krátkých filmů.