Nesrin prchá před smutkem z rozvodu a nudnou prací z Istanbulu na venkov, kde se chystá dopsat knihu. Namísto usebrání ji ale čekají jen předsudky a oživené křivdy. Psychologicky zdrcující portrét současné turecké společnosti, která emancipovanost sice připouští, ale netoleruje, je režisérčiným celovečerním autorským debutem.
Čerstvě rozvedená Nesrin opustí práci i Istanbul a rozhodne se odjet do míst svého dětství, kde plánuje dopsat knihu. Turecký venkov se ale nezdá ideálním místem pro emancipované ženy s tvůrčími ambicemi. Nesrin, obklopená nepřátelským plukem matrón, jež pravděpodobně nikdy neopustily práh svých domovů, naráží na obstrukce a předsudky, které ještě gradují příjezdem její podobně konzervativně smýšlející matky. Ta s pocitem provinění vůči vlastním rodičům a dětem touží dceři pomoci, ale kromě radikálně odlišného pohledu na život jim v nalezení společné řeči brání i letité nedořešené křivdy. Pronikavý psychologický portrét je dalším z řady vyspělých autorských titulů se silným výtvarným akcentem, kterými se turecká kinematografie v posledních letech vyznačuje. Dílčí příběh, který vinou zacyklenosti příkoří dostává bezmála mytologický aspekt, zároveň slouží jako zrcadlo ostře aktuálního generačního a náboženského rozkolu současné muslimské společnosti.