Jednoho odpoledne se v ruině domu schází režisér Tsai Ming Liang s Lee Kang Shengem, se kterým sdílí již dvacet let život. Vzniká svébytný, v jediném záběru natočený dokument o improvizovaném setkání dvou mužů, kteří před divákem poodhalují nejen svá nitra, ale také pozadí dlouholeté spolupráce.
Jednoho odpoledne se v ruině domu schází režisér Tsai Ming Liang s Lee Kang Shengem, se kterým sdílí již dvacet let život a který je mu nejbližším člověkem. Vzniká improvizovaný, nečekaný a neuchopitelný rozhovor dvou mužů, kteří před divákem poodhalují nejen svá nitra, ale také pozadí dlouholeté spolupráce. Přestože je Tsai Ming Liang sám režisérem snímku, volí upřímnost a již od první věty, kdy se svěřuje se svým pocitem, že umírá, nastoluje autenticitu a maximální otevřenost, které je před filmovou kamerou schopen. K filmu dodává: „Celá má práce vznikla náhodou, někteří se mě ptali, co mne učinilo takovým režisérem, jakým jsem nyní. Abych byl upřímný, nemám vůbec tušení. Když se táží, co budu dělat příště, nemám odpověď.“ Jak vzniká filmové dílo? Co probíhá v mysli nekompromisního umělce? Kde bere inspiraci a jaké to je, sdílet s ním společný prostor? Na otázky se snaží odpovědět svébytný, v jediném záběru natočený dokument.