V roce 1983 teolog a spisovatel John Hull po letech progresivního onemocnění definitivně ztrácí zrak. „Věděl jsem, že pokud nepochopím slepotu, zničí mne to.“ Sugestivní a formálně originální koláž je fascinujícím a filozofujícím portrétem silného člověka, který dokázal vlastní handicap proměnit v dar.