Originální pocta slavnému filmu bratří Lumièrů, natočená na dvanáct rozdílných kamer, zachycuje příchozí a odchozí návštěvníky u vchodu umělecké školy. Experiment v duchu strukturálního filmu nabízí fascinující cestu skrze prostor záběru i napříč časem zhmotněným v rozdílných kinematografických aparátech.