Agilní psycholožka doprovází skupinu invalidů, která přijíždí do domu Ingvild a Geirra, sebedestruktivního muže upoutaného po dva roky na invalidní vozík. Geirr se však proti manželčinu pokusu zachránit manželství terapií pozitivního myšlení vzbouří. Černá komedie o zúčtování s dusivým soucitem a falešnou upřímností získala cenu za režii na 42. MFF KV.
Geirrovi je třiatřicet. Před dvěma lety měl autonehodu, od té doby nemůže chodit a je impotentní. Jeho žena Ingvild, ve snaze zachránit manželství v krizi, pozve na delší návštěvu skupinu tělesně postižených, které vede agilní psycholožka Tori. Dosud sebedestruktivní milovník Johnnyho Cashe a válečných filmů se vzbouří proti nevítané invazi „pozitivní“ energie a za pomoci místy až brutální upřímnosti se pokusí ovládnout situaci. Uvnitř zánovního domu v poklidné čtvrti dochází během jedné noci k zúčtování s falešnou upřímností, dusivým soucitem a zdánlivě osvědčenými metodami léčby duše. Debutující režisér smísil známou formuli skandinávského psychologického dramatu o mezilidských vztazích se sarkasticky černou komedií syrového kvazidokumentárního vzhledu. Originálnímu tvaru přidává na atraktivitě hudební doprovod pro fajnšmekry (Steppenwolf, Nina Simone či zmíněný Johnny Cash).