Pustá vylidněná krajina je místem setkání mentálně handicapovaných Esther a Willyho se dvěma zarostlými chlapíky v křivácích, kteří hledají zcizený mobil. K žánru westernu odkazující snímek, ve kterém se v jedné z hlavních rolí objevuje samotný Bouli Lanners, vyniká melancholickou atmosférou a překvapivými zvraty. Před filmem bude promítnut krátký snímek Schwarzfahrer režiséra Jiřího Kyliána.
Esther a Willy jsou mladí, mentálně handicapovaní, zamilovaní a na útěku. Gilou a Cochise jsou dva zarostlí chlapíci v křivácích, kteří se ve své dodávce a na žádost zákazníka vydali najít zcizený mobilní telefon. V pusté vylidněné krajině plné elektrických sloupů se ještě potuluje muž, který si říká Ježíš a který má stigmata na ruce, banda snažící se zjistit, kdo znásilnil manželku jejich šéfa, a osamělá žena či starý muž pěstující orchideje. Všichni se dříve či později potkávají a jejich zdánlivě nahodilá setkání je navždy ovlivní. Režisér Bouli Lanners, který se rovněž zhostil jedné z hlavních rolí, si ve snímku odkazujícím k žánru westernu pohrává nejen s charakteristikou postav, ale i s divákem. Ten si nemůže být jistý dalším záběrem či vývojem příběhu. Místo toho je mu umožněno ponořit se do melancholické atmosféry filmu, který nachází lidskost a spravedlnost tam, kde bychom ji nečekali.