Vizuální experiment vynalézavým způsobem zkoumá možnosti zachycení třídimenzionálního prostoru skrze dvojdimenzionální aparát videokamery. Zamyšlení nad vnímáním prostoru, umožňující nám vstoupit do hloubky kamerové perspektivy, se vyznačuje minimalistickou elegancí i tvůrčí poutavostí.
První ze zamýšlené série děl, ve které německý tvůrce vstupuje do hry s rámováním a perspektivou vizualizace třídimenzionálního prostoru skrze dvojdimenzionální médium videokamery, je podle vlastních slov autora zamyšlením nad prostorem a tím, jak ho vnímáme. Výsledný vizuální experiment nám vynalézavým způsobem umožňuje vstoupit do hloubky kamerové perspektivy a zároveň si na vlastní kůži zakusit proměňující se charakter naší zpočátku ošálené percepce. V jádru jednoduchý koncept doprovází minimalistická elegance a tvůrčí poutavost.