Léto 1910. Rybářská rodina Brufortových a zdegenerovaná buržoazní rodina Van Peteghemových se nečekaně protnou, když mezi jejich dětmi vznikne milostný románek. V okolí jejich domovů současně dochází k vraždám, což nelibě nese nechvalně proslulý inspektor Machin. Bláznivá situační komedie s prvky grotesky vzbudila kontroverzní reakce po uvedení na letošním MFF v Cannes.
Léto 1910. Několik turistů zmizelo na místní pláži. Neblaze proslulý inspektor Machin a jeho společník Malfoy záhy zjistí, že stopy mysteriózního případu vedou k místní rybářské rodině Brufortových, kterou pevnou rukou řídí otec přezdívaný „Věčný“. Do letního sídla přijíždí zdegenerovaná buržoazní rodina Van Peteghemových, aby si užila rurálního koloritu zdejší krajiny, slunce a moře. Zcela mimo očekávání se mezi Brufortovým synem Ma Loutem a Billie Van Peteghemovou rozvine milostný románek, který vnese zmatek a mystifikaci do života všech přítomných a začne poodhalovat jejich pravé charaktery. Bruno Dumont opět přichází s mnohovrstevnatou zprávou o temnějších stránkách lidské povahy, tentokrát zaobalenou do grotesky a bláznivé situační komedie. Dává jedinečnou šanci známým hercům, jako jsou Juliette Binocheová či Valeria Bruni-Tedeschiová, projevit a rozvinout svůj komediální talent. Vizuálně uhrančivý snímek vzbudil po svém uvedení na letošním MFF v Cannes kontroverzní reakce.