Nabídka na pozici vychovatele ve vězení by nezaměstnanému učiteli Jakubovi mohla pomoci vyřešit nelehkou rodinnou situaci. Jeho již tak nízké sebevědomí neustále shazuje tchán, který si svého zetě určitě představoval jinak. Klaustrofobní návštěva ve věznici ale vede jen k jedné otázce: Chce Jakub do konce života ovládat jiné nebo být sám ovládán?