Inspirováni studentskými demonstracemi, jež roku 2012 v Québecu zažehly tzv. javorové jaro, použili spolurežiséři Mathieu Denis a Simon Lavoie atakující filmový jazyk k tomu, aby předložili vypjatý, truchlivý a silně ambivalentní portrét čtyř radikálně levicových aktivistů, bojujících proti systému vandalismem a terorem.
Různé typy formátu obrazu, titulky s citáty, střihy na televizní zpravodajství a dokumentární záběry – nemluvě o hudební předehře a mezihře –, to vše se v tomto tříhodinovém quebeckém politickém dramatu skládá v monumentální celek. Inspirováni studentskými demonstracemi, jež v r. 2012 zažehly tzv. javorové jaro, vytvořili Mathieu Denis a Simon Lavoie vypjatý, truchlivý a silně ambivalentní portrét radikalismu. Divákovi, sledujícímu čtveřici radikálně levicových aktivistů, kteří se vandalismem a teroristickými činy snaží podnítit povstání proti kapitalistickému systému, dokáže film přesvědčivě zprostředkovat jejich zápal, zároveň však nikdy nepřestává zpochybňovat jejich postoje a metody. Odhlédneme-li od politických stanovisek, jsou všechna hnutí mladých v jádru poháněna stejným dynamismem, a právě toto se film snaží vyjádřit prostřednictvím výrazných portrétů mladých lidí usilujících – jakkoli pochybeně a bláhově – o nápravu světa.