Proč Krzysztof Kieślowski? Protože mi strašně schází. Byl jedinečným umělcem, jenž nám toho tolik odhalil nejen o světě, ale i o nás samotných. Vybrala jsem Krátký film o zabíjení, jenž by se dal shrnout do jedné věty – dvacetiletý muž zavraždí taxikáře, je usvědčen a pověšen. Je to příběh o světě, v němž je zlo všudypřítomné. Proto je třeba si tento film ještě více připomínat. Jako silné varování.