Obyčejná návštěva kavárny získává v Söötově klasickém dokumentárním snímku jiný význam. Film zachycuje kontrastní a zábavné výjevy z tallinnského společenského života a využívá při tom skrytou kameru a hudbu The Beatles a Händela společně s mluveným komentářem kombinujícím poezii s nejnovějšími objevy o Marsu.
V Söötově klasickém dokumentárním snímku z 60. let je obyčejné návštěvě kavárny přisuzován jiný význam. Postarší dámy a mladí lidé se stávají pozorovanými objekty. Jako by je zkoumali mimozemšťané. Režisér a kameraman Sööt zachycuje kontrastní a zábavné výjevy z tallinnského společenského života. Využívá k tomu skrytou kameru a hudbu The Beatles a Händela v kombinaci s mluveným komentářem, ve kterém zazní poezie Artura Alliksaara a nejnovější objevy o Marsu.