Temná, komediálně laděná filmová tvorba Todda Rohala, působícího v Austinu, čerpá inspiraci ze slapsticku, vaudevillu, němých filmových grotesek a ze všeho, co je bizarní a groteskní. Tento krátký film získal cenu na festivalu Sundance a pojednává o smrtelně nemocném mladém muži, jehož navštíví imitátor Sammyho Davise jr.