Oldovi je sedmnáct let a v nápravném zařízení pro mládež čeká na soud. Monotónní život ve vězení se prolíná se vzpomínkami na policejní rekonstrukci. Stačil jeden letní večer, aby se nuda změnila v krutou hru, která skončila smrtí. Zvláštní uznání poroty v Národní soutěži na Festivalu krátkých filmů Praha 2019.