1927, New Jersey. Neslyšící dívka Rose utíká z domova, aby se v New Yorku setkala se svým idolem. O padesát let později ztrácí Ben následkem nehody sluch. I jeho pátrání po neznámém otci ho zavádí tamtéž. Děti se možná nikdy nesetkají osobně, ale osud je zavádí na stejná místa, jen v jiné době. Snově dojemný snímek o mysteriu nejen rodinných pout.
Okouzlení je mnohovrstevnatý film, jenž o světě neslyšících nejen vypráví, ale zároveň jej vynalézavě zpřítomňuje prací se zvukovou stopou. Ve dvou časových rovinách, vzdálených od sebe padesát let, sledujeme příběhy Bena a Rose, dětí, které se možná nikdy nesetkají, ale jejichž osudy jsou si bolestně blízké. Oba jsou neslyšící, ale ani jeden nezná znakovou řeč. Oba mají cíl, pro jehož splnění se odvážili opustit domov. Adaptace bestselleru Briana Selznicka v režii Todda Haynese je filmem o mysteriu nejen rodinných pout a o odvaze najít své místo ve světě navzdory odlišnosti od většiny. V hlavních rolích excelují Julianne Moore, Millicent Simmonds a Michelle Williams.