Christine Rabette worked as a costume designer, production assistant and assistant director on a number of film projects. Films as director: Confusion (short, 1983), Faible danseur (short, 1988), Sale temps pour les mouches (short, 1994), Jeannot Bewing (doc., 1996), Merci! (short, 2002). She lives in Brussels.