Matt Wolf, a 25-year-old New Yorker, needs to do something meaningful with his life. After reading an ad in the papers, he volunteers to work for three weeks at a summer camp for autistic children. A documentary-style independent film.
Matt Wolf, a 25-year-old New Yorker, feels the need to do something meaningful with his life. After reading an ad in the papers, he volunteers to work for three weeks at a summer camp for autistic children. As the trip gets under way, Matt becomes briefly involved with Rachel, an attractive counsellor who has twelve-year-old Jessica in her care. Jessica is probably the greatest fan of animal cartoons and fairytales in the world. Her favourite activity is recreating things she has seen using her huge collection of animal figures. Matt notices that Jessica takes a particular interest in a toy wolf and a cat she hides in various parts of the camp. He suspects that Jessica is trying to communicate with him and decides to find out what she is hiding.