A story of three characters living on the fringe of society who add to the contemporary atmosphere of the big city. Stéphanie is a 32-year-old transsexual prostitute. She shares her small Parisian studio apartment with her lover Jamel and Mikhail, an illegal Russian immigrant. One day she is unexpectedly forced to make a change. Berlin 2004: Manfred Salzverger Award, Teddy Award.
Stéphanie is a 32-year-old transsexual prostitute. She feels the passage of time and often suffers from depression. She would love to call it all quits, but she manages to carry on and even from time to time experience moments of happiness with her friends, the majority of them also transsexuals. One night in a bar she meets Mikhail, a Russian immigrant without residency papers. Before coming to France Mikhail fought in Chechnya, but then he deserted. He lives from hand to mouth, taking the odd, badly paid jobs offered by the owners of the boarding house where he stays. Mikhail is quite interested in Stéphanie but she already lives with someone, a 30-year-old North African named Jamel, who has broken off relations with his family. Occasionally Jamel earns money on the sly as a prostitute. Stéphanie cannot decide between the two men. The three of them are faced with the problem of how to maintain their living, loving triangle. Wild Side won the Manfred Salzberger and Teddy Awards at the Berlin IFF 2004.