A feature-length documentary shot over seven years about musicians Anton Newcombe, leader of the Brian Jonestown Massacre, and Courtney Taylor, head of The Dandy Warhols - star-crossed friends and bitter rivals. The film speaks about the destructiveness of contemporary show business, as well as the self-destruction of the artist. What is the price of fame and compromise, and the price you have to pay for total independence? An authentic drama, stronger than any feature film, about the rock music made to date.