Pablo is on the threshold of sexual awakening, discovering desire and liberty. In his Catholic school, Sister Edwin uses a firm hand to teach order and discipline, based on guilt feelings. When Pablo discovers Sister Edwin’s secret, he leaves his innocence behind.