A love story, delicate and accurate as clockwork in an ancient watch. Its enchanting rhythm keeps ticking all through the movie. For her studies at the animation department of the British National Film and Television School, Portuguese director Cátia Peres was granted the prestigious Gulbenkian scholarship. Her graduation film has been awarded many prizes worldwide.