Unemployment forces three friends to leave their hometown for Sofia, hoping that the metropolis will fulfil their dreams and aspirations. Time passes and the girls realise that there is nothing for it but to reconcile themselves with their fate – but, as is well known, fate can be inscrutable and could have some surprises in store.