An old man lives a lonely life in an industrial world under a pall of smog. One day he receives a mysterious package that allows him to alter his inhospitable surroundings. Audience Award in 2006 and nomination for the European Film Academy Award. Till Nowak graduated in media design with Delivery. He works with digital technology, web design and 3D animation.