A comic-strip film featuring the mascots of the 2008 Normal Festival, created by the Inventura film team together with strip-cartoon specialist Tomáš Hibi Matějíček and animator Jaromír Plachý, the artist behind the film’s characters – a girl called Ginger and the bungling ram, Roland Garros III.