Contemporary Moscow, home to several people who apparently lead a totally carefree life. They have all acquired status in society, and at first sight seem to have everything they desire. But each of them is lacking something, and each has their own intimate secret. Juxtaposed to them is the central character, a free-thinking photographer named Ivan who believes in absolute freedom... An acerbic comedy mélange about people confronting universal issues from a first-time directing duo who employ hyperbole and considerable frankness to address things most of us would rather keep to ourselves. As the young filmmakers themselves say, it’s not your everyday festival film: "We wanted to make an auteur film that wouldn’t bear the typical characteristics of auteur cinema. A film that doesn’t leave you bored, that has a plot, a film without long, meditative shots..."