After features that fairly worshiped at the altar of brutality, Gaspar Noé decided to make a movie about love. A true violator of form and content, he of course conceived of this particular emotion in his own inimitable way, embracing explicit sex as the key. Yet this 3D journey into nooks and crannies where polite company fears to tread is more than just a titillating spectacle; it’s also a love story with nostalgia-soaked overtones. Noé’s onscreen onslaught may slap the viewer to attention, but moviegoers will have to assess its impact on their own sense of modesty all alone.