Carl Johan De Geer as a boy spent some happy years with his grandmother who, even after the war, remained a firm believer in Nazism. Many years after her death the adult Carl Johan begins following up certain clues. What could have drawn her to Nazism, this special woman with her funny bun, her enthusiastic love for Hitler, her heavy brown furniture and ‘true Aryan art’?