Reni is a young girl who plays in a small local alternative rock band which performs gigs in nightclubs from time to time. Andrés is a prostitute who has sex with other men whenever and wherever he can. The two meet by chance in the streets of modern Buenos Aires, they feel the chemistry between them, spend the night together and then start roaming the city. An unusual love story from the Argentine capital about alienated twenty-year-olds looking for love, adventure and easy cash. But money can’t replace love, and love can’t be bought.