The protagonist of this black-and-white meditation on male rituals is fifteen-year-old David who is spending a few vacation days at his uncle’s dilapidated country place. His encounter with the primitive and rather traditional company of his uncle’s cronies initiates him into the rather shocking adult world. Special Jury Prize and the FIPRESCI Award at the Venice IFF 2001.