Archive of films Other Side of the Wind / The Other Side of the Wind
After years spent in Europe, Jake Hannaford returns to Hollywood in order to resurrect his directing career in style. Surrounded by friends and enemies, he holds an unforgettable party – one that Orson Welles uses to take on Hollywood, European film, and his own legacy.