Jak Víťa Česnek vezl Ljochu Vrtáka do důchoďáku
Víťa tráví volný čas po barech s dámami nevalné pověsti. Tam ho vyzvedává nemilovaná žena, jíž kdysi náhodou udělal dítě. Sám poté, co je táta opustil, následkem čehož matka spáchala sebevraždu, vyrůstal v dětském domově. Není tedy divu, že z návratu bludného otce, nyní zmrzačeného zloděje, má Víťa radost pramalou. Všechno se ale změní poté, co do hry vstoupí jako vítané dědictví byt. V mžiku jsou vyběhány papíry pro převoz do domova důchodců. Jediný volný je ale proklatě daleko, a když navíc cestou invalida pookřeje, začínají skutečné problémy. Netradiční road movie se stylovým soundtrackem je zasazena do hluboce realistického a zároveň sofistikovaně satiricky zobrazeného Ruska. Dobrodružná pouť do domova důchodců odhaluje tajemství otcovy minulosti i paralely mezi podobnými schématy chování obou protagonistů. Film kromě vtipné zápletky stojí na bravurních hereckých výkonech, a to jak nastupující hvězdy Jevgenije Tkačuka, tak matadorů Zvjagincevových filmů – Alexeje Serebrjakova (Leviatan) a Andreje Smirnova (Jelena).