Work, friends, home. What constitutes mind-numbing routine for some people is, for 26-year-old Petr, an opportunity to contemplate the everyday life around him. In Václav Hrzina’s film this young man will perhaps never say what he really wants but, occasionally, in the silence, you can hear what he’s thinking.