Gay saunas have their specific rules, which might be summed up as “what happens in the sauna, stays in the sauna”. And that’s what married couple Ivar and Pål are hoping as they set off with the aim of adding some zest to the partner stereotype. A film about love and about the kind of excesses one should only treat oneself to once in a while.