Jeden den ze života tří různých žen obývajících tři různé časoprostory. Vysoce ceněná adaptace románu Michaela Cunninghama vyznamenaného Pulitzerovou cenou je komorní, formálně vytříbenou a výsostně melodickou meditací nad podobami moderní ženskosti. Devět nominací na Oscara. Nicole Kidmanová získala za herecký výkon v tomto filmu Oscara, Zlatý glóbus a cenu BAFTA. Spolu s Julianne Mooreovou a Meryl Streepovou dostala Stříbrného medvěda na MFF v Berlíně.