Trojice kamarádů z dětství musí řešit milostný trojúhelník, který je pro každého z nich životní zkouškou. Jonny se totiž zapletl s Tuvou, manželkou svého nejlepšího přítele Magnuse, která navíc otěhotněla. Komedie o tom, že nic není takové, jak se jeví, je prvotinou norského režiséra Jense Liena.
Tři přátelé z dětství se vlastní vinou ocitnou v komplikované situaci. Jonny je nejlepší přítel Magnuse, Magnus je manželem Tuvy a ta je milenkou Jonnyho. Situace se vyhrocuje a Jonny se rozhodne, že je nutné ji řešit. Jenže záhy poté, co sdělí Tuvě, že s ní má vážné úmysly, mu někdo rozbije hlavu. Pak následuje výstřel z pušky, který mladíka naštěstí jen zraní, kdosi mu zničí auto a nakonec lehne popelem i „farma“ na červy do kompostu. Jonny podezírá kdekoho, ale Tuva i Magnus tvrdí, že neznají nikoho, kdo by měl k napadení důvod. A to ještě není všechno, protože Tuva zjistí, že je těhotná a budoucím otcem není její muž, ale Jonny. Přátelství, manželství, rodičovství a nevěra, to všechno je zkouškou, kterou musí projít všichni tři. Jonny ovšem z bitvy neutíká, i když ví, že život na malém městě je jednoduchý jen zdánlivě. Tato komedie o tom, že nic není takové, jak se zdá, a že si lze vybrat, i když se nabízí jen málo možností, je prostě filmem o životě.