Nádraží s nápisem Vítejte v pekle. Do moskevského vlaku se vloudí dvě ženy. Ostřelovačka Anna, žena polního velitele, prchá z Čečenska za svým dítětem, Marie se marně pokouší o osvobození syna z čečenského zajetí. Zkřížení jejich zájmů a osudů osvětluje absurdní dimenzi čečenské války.