Lyrický příběh sedmnáctileté Emy, která žije jen s matkou a pro uskutečnění svých představ o štěstí je ochotna udělat mnohé, se odehrává během tří dnů a nocí v odcizeném prostředí pražského panelákového sídliště. Český lev 2002 Janě Hubinské za ženský herecký výkon ve vedlejší roli. Celovečerní debut scenáristy a režiséra Benjamina Tučka.
Sedmnáctiletá Slovenka Ema žije se svou matkou na jednom z pražských panelákových sídlišť. Při hledání lásky pro sebe a nové milostné šance pro opuštěnou stárnoucí matku je ochotna udělat mnohé – neohroženě a naivně se vrhá do erotických vztahů a ocitá se tak na cestě mezi byty, postelemi a sny. Rozejde se se svým milencem, frajerem Viktorem, nenachází pochopení u kamarádky Marie, svobodné matky, prožije si kratičký románek s budoucím pilotem Karlem, jehož rodiče se po letech manželství marně snaží obnovit vyhaslý citový vztah, poznává tajemného taxikáře bez taxíku, který rozváží opilce domů jejich vlastními auty. Jednotlivé postavy tragikomického příběhu se tu náhodně vzájemně setkávají a osudově míjejí, navzájem se prolínají různé časové roviny, snové scény i ostrá realita. Děvčátko je zároveň prvním českým filmem natočeným videokamerou HDTV s digitálním záznamem, umožňujícím vysoké rozlišení. Celovečerní debut scenáristy a režiséra Benjamina Tučka zaujme i hereckými výkony, zejména ženskými, mezi nimiž vyniká Jana Hubinská jako Emina matka (Český lev 2002 za ženský herecký výkon ve vedlejší roli).