Christine Rabetteová pracovala jako kostýmní výtvarnice a asistentka produkce a režie na mnoha filmech. Režírovala tyto snímky: Confusion (kr., 1983), Faible danseur (kr., 1988), Sale temps pour les mouches (kr., 1994), Jeannot Bewing (dok., 1996), Díky! (kr., 2002). Žije v Bruselu.