Ústav pro fyzicky a mentálně postižené se za první čečenské války (1996) ocitá v zóně bojů. Nic netušící pacienti vedou každodenní život. Otylá Vika protestuje proti všemu a všem, půvabná chovanka Žanna si zpřítomňuje vysněného "ženicha" Bryana Adamse. Náhle personál mizí a ozvou se exploze. Vzápětí budovu obsadí Čečenci. Žanna přilne k herci Ahmedovi, který jí žertem nabídne ruku. Mezitím ruský kapitán prodává polnímu veliteli Vachidovi, s nímž bojoval v Afghánistánu, tělo jeho bojovníka. Pacienti se nadšeně zapojují do příprav Žanniny svatby. Vachid se snaží sňatku zabránit, Žanna si vyčítá nevěru. Ráno vypukne krvavá bitva. Na dvůr se zřítí helikoptéra, Čečenci prchají. Dům obsazují Rusové a jeho osazenstvo zažívá ještě šílenější devastaci. Vrací se personál a obnovuje provoz. Rusové pátrají po Čečencích, přivádějí zajatého Vachida. Ahmed, kterému válku vnutil zákon krevní msty, se vetře mezi pacienty, a ti ho nevyzradí. Žanna se opět noří do svého snění o Bryanovi. Zdá se, že mezi šílením bláznů a vojáků není valný rozdíl. Film získal Velkou cenu poroty na MFF v Benátkách 2002.