V jedné bajce se praví, že každý slepec líčí slona podle části jeho těla, kterou ohmatal. Stejně obtížné je definovat příčiny masakru na škole v Columbine. Film získal Zlatou palmu a Cenu za nejlepší režii na letošním MFF v Cannes.