Restaurovaná kopie dnes už klasického milostného dramatu z maďarské vesnice poloviny 50. let minulého století s Mari Törőcsikovou v hlavní roli. Jeden z prvních velkých mezinárodních úspěchů poválečné maďarské kinematografie.