Claire je těhotná, ale když zjistí, že čeká dvojčata, situaci psychicky nezvládne. Podrobí se zákroku, který však poznamená její doposud šťastné manželství. Cena SIGNIS a Zvláštní cena poroty na MFF v Amiensu 2003.
Claire a oční lékař Pierre jsou šťastný pár. Když se však těhotná žena dozví, že bude mít dvojčata, nedokáže situaci zvládnout a podlehne nekontrolovatelné psychóze. Podstoupí zákrok, jehož následky zapříčiní rozvrat manželství. Sužovaná pocitem viny se Claire znovu setkává s dvacetiletým slepým mladíkem, který byl oblíbeným pacientem jejího manžela. Citlivý Laurent vnímá ženinu bolest, a přestože jeho vlastní touha po lásce se nemůže naplnit, téměř beze slov dokáže mírnit důsledky manželského rozvratu. Cit, který Claire a Pierra spojil, se přece pro oba může znovu stát svorníkem... Roli postiženého Laurenta ztělesnil pětadvacetiletý Laurent Kuenhen, který hraje v divadelní skupině handicapovaných herců Surprise et théatre.