Muhsin jako starý agent objevující nadějné zpěváky vyznává tradiční hudbu. Ali Nazik je mladý zpěvák z venkova se slibným hlasem, který se v poměrech místního showbyznysu rozhodl udělat díru do světa. Film je jako tradiční píseň ... o konfliktu generací, nevděčnosti a hrdinovi, který zvolil tu nejsnadnější cestu ke slávě.