Milostný cit mezi řidičem nákladního vozu Iljou a Asjou se zrodí na první pohled. Ilja pohlednou dívku vytrhne z tradičního rodinného prostředí a vezme si ji. Narodí se jim chlapec Samet, ale jejich štěstí naruší mužova nevěra a alkoholismus. Převod povídky spisovatele Čingize Ajtmatova, jednoho z nejjímavějších milostných příběhů.