Olga se ve vzpomínkách vrací do dětství. Bylo jí devět, když její matku-herečku zatkli a uvěznili za protistátní činnost. Soužití s nezodpovědným Manolisem, který si zpočátku s rolí otce nevěděl rady, a pocit, že ji matka zradila, Olgu silně poznamenaly. V dospělosti však musí začít hledat cestu k pochopení a usmíření.
V příběhu o tom, jak těžké je vyrovnat se s křivdami minulosti, se střídají dvě časové roviny. Olze bylo devět, když v roce 1972 její matku Irenu, divadelní herečku, zatkli za protistátní činnost a odvezli do vězení Korydallos. Zoufalá Olga tehdy nechápala, co se děje, a považovala matčino zmizení za zradu. Nerozuměla si však ani se svým bohémským otcem, s nímž se Irena rozvedla, a nezhojené trauma z dětství ji provází až do dnešních dnů. Konfrontace s příběhem starého muže, který zažil podobný osud jako Irena a její spoluvězenkyně, pomůže Olze hledat východisko z bludného kruhu. Smíření a odpuštění bývá někdy těžší než zatrpklá nenávist, ale příběh o tom, jak je těžké projevit lásku, vypráví také o naději... Režisérka Elissavet Chronopoulou si získala jméno už jako dokumentaristka a její první snímek Lean on Me získal v roce 1995 mimo jiné cenu řeckého Ministerstva kultury.