Ridvan a Cevher narukovali do armády a společně bojovali ve východní Anatolii s Kurdy. Oba byli raněni a po návratu do civilu se snaží najít nový smysl života.
Příběh dvou mladých Turků, jejichž život hluboce poznamenala válka, se odehrává v roce 1999. Ridvan pocházející z Cappadocie ve střední Anatolii byl před odchodem na vojnu nadějný fotbalista, měl snoubenku a spoustu plánů do budoucnosti. Cevher žil v Istanbulu se svým otcem a i on si svůj život představoval úplně jinak. Oba narukovali a boje ve východní Anatolii s kurdskými oddíly jim přinesly jen bolest a utrpení. Ridvan přišel o nohu v minovém poli a domů se vrátil jako invalida, Cevher při výbuchu na jedno ucho ohluchl. Návrat domů je plný hořkých vzpomínek, protože nic není jako dřív. Válka jim otrávila duši a ani ti nejbližší nechápou, proč se jejich synové tak změnili. Najdou cestu z bludného kruhu,v němž se uvízli, nebo dokáží minulost překonat?