Imigrant Juan se náhodně seznámí se zpěvačkou Juli. Ačkoliv čeká na svoji manželku, nemůže tajemné ženě odolat. Zrodí se vážný a hluboký vztah, nebo půjde jen o prchavou letní romanci, kterou spolehlivě uhasí vědomí závazku a zodpovědnosti?
Stockholm postihla v létě roku 1975 rekordní vlna veder. Imigrant Juan překládá přes den na trhu zeleninu a přes noc uklízí v jednom restaurantu s rychlým občerstvením. Bydlí se svým bratrem a čeká na svoji manželku, která má za týden přijet za ním. Do naplánované a jasné budoucnosti zasáhne nečekaně tajemná žena, zpěvačka Juli, kterou Juan potká jednoho rána na autobusové zastávce. Začínají si povídat, scházet se, navzájem se poznávat. Zrodí se vážný a hluboký vztah, nebo půjde jen o prchavou letní romanci, náhlé citové vzplanutí, které spolehlivě uhasí vědomí závazku a zodpovědnosti? Film by neměli nechat bez povšimnutí fanoušci švédské kapely The Cardigans, neboť zpěvačka Nina Perssonová v tomto filmu ztvárnila osudovou femme fatale Juli.