Film, označovaný v Rusku za objev roku, upoutá nevšedním vizuálním a hudebním ztvárněním spontánního vzplanutí a tragického vyústění jedné lásky. Zaskočení nezměrnou vášní si milenci nevědí rady s citovým uspořádáním svého vztahu. Jsou jako živel bezbřehé stepi proťaté majestátním tokem Donu.