Studentka Sara je závislá na heroinu. Protože její snoubenec se má co nevidět vrátit ze studijního pobytu v zahraničí, rozhodne se s matčinou pomocí se zhoubným návykem skoncovat. Matka a dcera se vydávají na cestu, ale ani specialisté, které se pokoušejí kontaktovat, nemohou zaručit, kdy, a jestli vůbec, bude Sara v pořádku.
Sařin snoubenec se má vrátit ze studijního pobytu v Torontu. Chce se oženit, ale netuší, že jeho láska je momentálně závislá na heroinu. Sara a její matka Sima se rozhodnou zvládnout situaci za každou cenu. Pro obě je to těžká zkouška. Matka se rozhodla nasadit všechny síly pro dceřinu záchranu, skutečnost je však bolestným útokem na její dosavadní poklidný středostavovský kredit. Zoufalá Sara je depresivní a nezvladatelná a ani specialisté na odvykací kúry, které se pokoušejí kontaktovat, nemohou zaručit, kdy, a jestli vůbec, bude v pořádku. Syrové psychologické drama nabízí vyhrocenou vztahovou situaci a vyhýbá se zjednodušování, melodramatičnosti i samoúčelné ošklivosti. Zaslouženou pozornost si získalo už na MFF v Torontu. Podíl na zajímavosti snímku má talentovaná představitelka Sary, Baran Kosariová, dcera režisérky Rakhshan Bani-Etemadové.